.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شکست صنعت ساری مقابل برق شیراز

تیم فوتبال طبرستان صنعت ساری در هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان مقابل میزبان خود تیم برق شیراز تن به شکست داد.

تیم میزبان توانست با گل دقیقه 85 صمد زارع ، با نتیجه 1 بر 0 تیم صنعت ساری را شکست دهد . هر چند بازیکنان ساروی با کمی دقت می توانستند با امتیاز کامل زمین بازی را ترک کنند.

قضاوت این دیدار را محمودرفیعی با کمک های محمد عطایی و جواد قنبریان بر عهده داشتند.
گل برتری تیم شیرازی در حالی به ثمر رسید که کادرفنی و مسئولین تیم صنعت ساری به شدت معترض بودند و اعتقاد داشتند که این گل در شرایط آفساید به ثمر رسیده است.

صنعت که در نیم فصل دوم با هدایت نادر دست نشان سرو سامانی به وضعیت خود در جدول رده بندی داده و حتی در بین مدعیان صعود نیز قرار گرفته بود، دومین شکست را در نیم فصل دوم متحمل شد تا در مکان هفتم جدول بازی ها قرار گیرد .

ساروی ها در این بازی با ترکیب مجتبی فرهادی، محمد قریب، کیوان مطهری، محسن زاهدی، مرتضی ملک خیلی، میلاد جهانی (82 پیمان سیفی)، اسماعیل بالی مقدس، شهرام فلاح (53 میلاد محمودی)، احمد کیا (55 حسین قهارپور)، علی نجفی و مسعود حق جو به میدان رفتند.

از نکات قابل توجه این دیدار، نیمکت نشینی مهیار حسن نژاد کاپیتان و دروازه بان تیم صنعت ساری بود. حسن نژاد در اکثر تمرینات این تیم در هفته گذشته غایب بود.

در این دیدار اسماعیل بالی مقدس، مرتضی ملک خیلی و مجتبی فرهادی از صنعت ساری از داور بازی کارت زرد دریافت کردند .

تیم صنعت ساری که در بازی مقابل تیم های نساجی مازندران، استقلال اهواز، ایران جوان بوشهر و شیرین فراز کرمانشاه دروازه خود را بسته نگه داشته بود، بالاخره در بازی این هفته مقابل برق شیراز دروزاه خود را باز شده دید./مازند لیگ


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

هادی 3 ارديبهشت 1390
ما حالا حالا ها تیم به لیگ برتر نمی دیم مسوولین ساری دلشونو خوش کردند به تیم فوتسال راه ساری

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.036 seconds.